måndag 2 juli 2007

Nya vägar

Tack Anna! ja det stämmer helt och hållet. Nu mår jag riktigt bra. har inte samma problematiska tankar i huvet längre, utan lever nu livet som aldrig förr... men ändå rilktigt snålt.. "har nämligen inte råd att leva hela vägen ut" :/ *hehe* snart så kommer Transformers på bio. Den måste jag bara se eftersom jag har växt upp med de små robotarna som förvandlar sig till små bilar och flygplan osv. hoppas att den är lika bra som jag vill att den ska vara. längtar iaf till torsdag nu.. för det är då som jag ska till hudik och kolla på den. jag och ett gäng polare ska iväg och se den. Ha det bäst alla som läser min blogg.. som jag uppdaterar så ofta.. :P

Kraaam på er!!

2 kommentarer:

Linda-Pauline sa...

Då får du tala om för mej sen om den är bra :D

Anonym sa...

haha mmmmm såååå ofta ;) kanske skriva lite mer?! har ju inget bättre för mig på jobbet än att läsa om ditt liv *hur fan låter nu det?!, jaja vi fördjupar oss INTE i det tack* Hade ni trevligt i helgen? *kramar* A