onsdag 23 januari 2008

Fika paus..

sitter på jobbet nu och har en fikapaus. käkar en macka som jag gjorde innan jag stack hemifrån, och till lunsch så ska jag äta lasange som fia gjorde i förrgår, som var så himla god!! :D tack fia för att du gör så god mat! :)
ikväll när jag kommer hem så ska vi till edänge och äta. min lillasyster fyller år så då bjuder mamma på mat. :) lite synd bara att det inte blir någon smörgåstårta bara.. :S var riktigt sugen på det. hmm.. nu har halva rasten gått.. nu ska jag surfa lite innan jag fortsätter att svara på mail och fax. :) ha det bra alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men det e ju klart att jag lagar god mat till min älskling så han klarar sig genom arbetsdan:) puss på dig!

Linda-Pauline sa...

Kommenterar din info:
Normal ? hrmpf..de vettefan om ja höll me om ;)