onsdag 20 augusti 2008

oj oj oj....

Ja nu var det länge sen jag skrev i min blogg.. men nu var det dags igen. Måste bli bättre!! nåja. lite uppdatering. jobbar fortfarande på jobbet i Bollnäs (Anthill) men triv inte lika bra som jag gjorde i början... har börjat trötta på det här jobbet.
Har sökt ett annat arbete i Iggesund så vi får se om jag får komma på intervju iaf.. hoppas. sen väntar jag ju på ett annat jobb oxå i hopp om att få det... som är, just nu iaf, det jag vill jobba med. men det får vi se hur det blir.

jag har blivit sambo!! min älskling har flyttat in med mig så nu är det officiellt oxå. :D jag älskar dig Fia!!

nu är det snart dags att jobba. ha det bäst så får ni, så får ni "förhoppningsvis" snart mer att läsa. :)

Kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

och jag älskar dig min sambo!:) <3