måndag 10 september 2007

Denna stal jag från min polare Alex. ^^

10 första:

Första bästa kompisen: Wille Larsson
Första bilen: Toyota Carina II
Första kärleken: Ingela Eng
Första husdjuret: Dammråtta
Första semestern: Sverige runt med föräldrar och systrar
Första jobbet: Plantsättning
Första köpta skivan: Ace of Base
Första riktiga kärleken: Anna Nordlund
Första piercingen: har inte någon
Första konserten: REM


9 senaste:

Senaste alkoholdrycken: drink, (Barcardi razz, Apple Sour, Sprite)
Senaste bilfärden: Genom Ljusdal
Senaste filmen du såg: Volcano
Senast ringda telefonsamtalet: Till Petter
Senaste bubbelbadet: Rommerska badet 1 år sen
Senaste spelade cd: Tuning Hitz 3
Senaste kyssen: 43 minuter sedan
Senaste gången du grät: ½ år sedan
Senaste måltiden: Taco Buffé


8 har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja
Blivit arresterad? Nope
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Hehe, oja. ;)


7 saker du har på dig:

1. Strumpor
2. T-shirt
3. T Select kalsonger
4. 3-kvarts byxor
5. Skärp
6. Halsband
7. Armband


6 saker du gjort idag:

1. Kört bil
2. Läst i en bok, Stora Skrattboken
3. Irriterat mig över att ena högtalaren i bilen inte fungerar.
4. Spelat spel på datorn
5. Uppdaterat datorn
6. Ringt Blizzard support

5 favoritsaker :

1. Eftersom människor inte är saker får jag sätta Bilen först. :)
2. Sängen
3. Musik
4. Min Gitarr
5. Surround anläggningen

4 personer du kan berätta allt för:

1. Fia
2. Petter
3. Alex
4. Pauline


3 val:

Svart eller vit? Vitt
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Chips


2 saker att göra innan du dör:

1. Resa jorden runt
2. Skaffa mig barn


1 sak du ångrar:

1. Att jag inte fortsatte träna efter lumpen.

2 kommentarer:

Linda-Pauline sa...

Men va du e snäll :D att ja e en av dom du kan berätta allt för :) de kan ja göra för dej med, men man fick juh bara skriva fyra å ja hade kunnat skriva 10 :D

Alex sa...

omfg! Listtjyven! :D Visserligen stal jag den av Kattis men men ^^

Fortsätt med uppdateringarna bara! ;P