måndag 10 september 2007

hmm..

har ju fått lite klagomål om att jag aldrig uppdaterar min blogg.. så nu var det dags igen. :)

händer inte så mycket just nu men det har hänt endel gräjjer sen jag uppdaterade sist.. :P har ju bland annat fått en ny möjlighet till jobb. ska börja praktik på byggfakta måndag 17 september.. så vi får se hur det kommer att gå. det lät som att det var ett bra jobb.. eller om det bara var lönen som drog.. :P hehe. jobbar inte längre på dagarna på ok eftersom semesterperioden har slutat. :( jag som trivs så bra där. men men. om man inte får fast så måste man ju fortsätta söka. man kan ju inte leva på akassa hur länge som hälst heller.

lite problem som jag har är då med WoW, World of Warcraft. när jag provar att spela det så låser sig datorn hela tiden. har pratat med blizzard om problemet då jag har gjort allt som jag kunde komma på och kan göra själv, men blizzard supporten kanske kan fixa om det är nå fel. hoppas jag. :)

då var det allt för idag. :D det kommer inte att ta lika lång tid till nästa uppdatering. :P

Inga kommentarer: