måndag 7 april 2008

Lördag Söndag...

I helgen har jag varit i Sundsvall på IKEA.. Gjorde av med en hel del pengar... Men nu är det riktigt fint i köket. :P Hittade några hyllor, grytor och kastruller som passade fint i min lilla lägenhet. Kommer att ladda upp bilder när jag kommer hem. Har tyvärr inga "före" bilder så det blir bara efter bilder. ;)

Efter IKEA så gick vi in på Birsta City och käkade på en kina resturang... smakade fin fint efter 2½ timme på IKEA. Efter maten så gick jag in på Carlings och kollade på jeans.. För det var en av de saker jag åkte upp dit för att köpa.. Hittade ett par som satt riktigt bra, men så var det priset... :S Det blev byxer och skjorta som kostade mer än vad jag handlade på IKEA.. :S Men fan va fint det var.. :D
Hittade lite prydnadskuddar, örngott och lakan på Hemtex. Blev oxå riktig fint. :D

Vi var in på Media Markt sista butiken innan hemfärd.. Och där hittade jag ett objektiv som jag vill ha!! men det kostade 6300kr... och så mycket pengar kunde jag inte lägga ut i tillfället.. =(

Söndagen ägnade vi åt att sätta upp sakerna i köket och fixa i ordning i lägenheten.. nästan en vårstädning kan man säga.. :P så nu ser det riktigt bra ut.
så har ni fått en.... oj ganska lång... redovisning på vad jag har gjort i helgen.. :P Kram på er och Ha det Gôtt!! :P

Inga kommentarer: