torsdag 20 mars 2008

lånar en längre tid...

Jag har lånat med mig en ACER Aspire 5920G nu under påskhelgen.. och jag har blivit riktigt sugen på att köpa mig en bärbar dator. Skulle hälst villja ha denna.. Men den ligger lite i fel prisklass än vad jag hade tänkt mig... Men prestandamessigt så är den precis vad jag vill ha, och så har jag sett att denna är fem tusen kronor billigare nere i Danmark... :S Kanske ska be syrrans pojkvän att köpa och ta med upp nästa gång han kommer hit. :P
Har varit ledig idag, (röd dag i Danmark) så jag har tagit det lugnt och spelat lite World Of Warcroft idag. Har äntligen fått tag på mitt "pvp-mount" (transportmedel i spelet) som jag har samlat och försökt få i en längre tid.. Men nu har jag den ;)

Nu snart så ska jag och min älskling kolla på film. ska kolla på filmen Flood som handlar om en översvämning i England, eller igentligen drabbar den hela världen men det utspelas iaf i England. Hoppas att den når mina förväntningar på filmen. :) kram på er så skivs det snart igen.

Inga kommentarer: