söndag 22 april 2007

30 års fest!

Ja det var en lite anorlunda fest måste jag påstå! :D Gårdages festande började ungefär klockan fem på eftermiddagen med att ta en drink, så blev det ytterligare några innan man fortsatte till 30 års skivan som började kl 19. Där blev jag/vi bjudna på potatissallad och skinka alternativt stek, till det en riktigt god öl och riktigt trevligt sällskap! ^^, när vi ätit färdigt var det mingel och tårta, och fram åt halv tolv så fortsatte vi till stadt.

Väl inne på stadt var det en medelålder på ca 30+ ;) det hade varit klassfest där tidigare och de flesta stannade kvar från den festen. Men ååh så kul jag hade! har inte dansat så mycket på länge! Tänk jag saknar 80-tals musiken, disco ftw! :D jag och Petter "shakade loss" rejält! :D
Efter det så kom efterfesten! som höll på långt in på söndagen! så nu har man sett soluppgången igen! Och jag kan säga att det var länge sedan sist. :P
(Efterfest FTW! Jag, Yvonne och Alex)

Nu är det bara att ladda inför nästa helg då Petter ska vara värd för festen, hoppas att den festen blir lika rolig och trevlig som denna!


(Soluppgång i Hälsingland söndag den22/4 2007)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha soluppgången hans även med....jösses...va vvi vaken så länge....men fan ..kortet på oss blev ju bra:)