söndag 15 april 2007

Ja du...

Då har det varit lördag oxå.. började dagen med att jobba på OKQ8 fram till tre på dagen.. sen var det hem och softa, fram till halv sex.. för så skulle jag och alex hem till mina föräldrar som då bjöd på mat. Åååh vad det var gott! Grillade fjärilskotletter, ugnstekt potatis med grönsaker, djävulsås och dragonsås.. sååå j****a gott!! efter att vi tillbringat ca 2½ timme hos mina päron så stack vi hem och kollade på den nya filmen Ghostraider. en film som jag tyckte var riktigt bra.. men i början var jag lite skeptisk till att det var Nicolas Cage som hade huvudrollen.. Han är inte den hårda typen som åker motorcykel tycker jag... men han gjorde det bra. :D

efter det så stack vi ut och kollade Ljusdals nattliv.. haha! var inte mycket liv ute när vi gled runt i centrum kl 22:30, men vi gick in på Stadt (eftersom det var gratis) :) väl inne.. så var det 3 personer som dansade på dansgolvet och sen var det ungefär 2 personer vid varje bord. Dvs Ganska tragiskt för att vara halv 11 en lördag kväll.. men kvällen gick vidare och tillslut så var det en hel del personer som hade kommit dit.
Var ett tag där som det blev lite underlig stämning, vet inte hur man ska förklara det.. eller.. ingen idé, det går inte att förklara.. Det bara blev så.. sen om det var bra eller dåligt.. :S Mycket bra fråga..
i morgon / idag (söndag) så ska jag jöbba igen.. på kvällen.. kommer bli skönt att jobba igen.. man har inte lika mycket tid att tänka på en massa annat när man jobbar så det är riktigt skönt.. Det är lite värre när man sitter hemma.. eller hur?!. nåja.. stryk det ni läst så kan ni tänka så här: "Idag är en ny härlig dag" även om det skulle snöa en vårdag, ösa ner regn, glömt hänga upp den blöta tvätten som nu har möglat.. eller annan direkt obra händelse.

Ja du... Jag är ju som jag är.. Vissa saker kan man ändra på.. andra inte..
Vissa punkter vet jag om, som ska ändras.. andra kanske finns där.. men att jag inte vet om de än.

Kram på er..

Inga kommentarer: