fredag 13 april 2007

Fredag!!!

ÅÅh va sköönt med Fredag!! :D lugnt och sköönt.. Dagen har varit helt underbar.. Fint väder, softat, tänkt tanken jobba.. :P och kollat på anime. Senare kommer det även bli en sväng på GK's bara för att ta det lugnt och kanske ta en öl. sen tillåter inte plånboken nå mer... :S så vilken tur att jag ska jobba i helgen då så jag kan bygga på ekonomin.

Alex har nu varit inneboende hos mig sedan i måndags, och det har varit helt underbart att kunna ha någon att prata med när man är hemma.. Annars brukar det vara så tyst när man sitter hemma. Han har även fått mig att hitta ork att göra mat.. :D även om det fortfarande är mycket simpel mat så är den dock hemmagjord.. :D
Så Tack Alex!!

"Om du behöver prata så finns jag här för dig! Skulle va nå RöJ de ra' "

1 kommentar:

Alex sa...

Mammas mat är alltid godast! (min i detta fall men wtf ^^)