lördag 26 maj 2007

Linkin Park!

Det var den bästa konserten jag nånsin har varit på!
Först på sen var Blindeside, som jag inte hade några förhoppningar på alls. ( för "hård" musik för mig) Men de va helt klart godkända som liveband. Eller rättare sagt.. Bra.
Sen hade vi 30 seconds to mars, som jag lyssnat lite mer på. Och dom var riktigt bra! Och så har man ju deras autografer oxå :D

Sen hade vi ju bandet vi kom dit för att se!! Linkin Park!
Det var så himla bra! det är nästan så att det inte finns ord att beskriva hur bra dom var.. :) Som ni kan se så var det mycket folk på bilderna som finns i sen igår, man kan säga att fullsatt på globen, de få platser som var lediga var de som inte gick ut på blocket skulle jag kunna tänka mig. :) Det var helt klart pengarna att åka dit och kolla på dom.! och stödet som de fick från publiken var inte heller dålig! :D Till och med Linkin Park själva var imponerade på publiken att vi kunde sjunga med på alla deras låtar. Vilket jag tycker är en självklarhet! :D

Jag tycker att det var bra att de inte bara körde låtar från den senaste plattan utan oxå från de gamla albumen oxå! Den här konserten kommer jag sent att glömma, om jag ens kommer att göra det. Jag längtar redan tills de kommer igen. Ha det bäst!

Inga kommentarer: