måndag 14 maj 2007

Snart Dags!

Nu är det inte många dagar kvar tills jag ska till Linkin Park! bara 11 dagar kvar! :D längtar riktigt mycket tills dess. Det kommer att bli en riktigt häftig upplevelse. När man väl är där så kommer jag att köpa deras nya album! Som är såååå bra! som ni kanske läst tidigare så har jag fått en ny favvolåt! "given up"! Jag hoppas att den är lika bra live, om inte bättre! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på låtar från 60´s -80´s, och man blir på så bra humör när man hör de låtarna! Just nu spelas Niel Sedaka - Oh carol. Det är en av de första låtarna jag lärde mig spela på gehör*, (genom att lyssna på låten och ta ut accorden själv), och det väcker gammla minnen. :D Jag kanske ska ta upp gitarrspelandet igen. Det var länge sen sist.

Jag längtar redan till i sensommar, när jag Petter och Alex ska åka till Kos, och parta gärnet! :Dska bli sååå kul! :) Men först blir det jobba jobba jobba, och tjäna massor med pengar. Jag kommer att befinna mig på okq8 större tiden av sommaren.
Ha det bäst så länge och så skriver jag nästa gång jag får lust. :P häppåer!

1 kommentar:

Linda-Pauline sa...

jag vill också kunna spela gitarr :(