fredag 7 mars 2008

Födelsedag!! :D

Och så hade man lite tur oxå.. Fick reda på att min träningsmaskin som vi hade beställt har kommit. :) så det kan man ju oxå kalla för en födelsedagspresent. :)
Ikväll så ska jag och Fia till mina föräldrar och äta lite smörgåstårta och umgås med med dom.. sen i morgon så blir det troligtvis lite utgång.. fortfarande inte bestämt för min del men kanske blir lite fest iaf. :) men så var frågan.. ska man dricka eller inte.. :S

Nåja.. nu ska jag njuta av min dag och ha det trevligt. kram på er!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Yes, så nu ska vi börja träna riktigt här så vi blir ännu snyggare än vad vi är!:) Vill att du ska komma hem nu och öppna dina paket som jag har till dig...hihi:) Älskar diiig och bara dig!<3 pusssss!

Anonym sa...

Vad roligt att Du vill komma hem till dina gamla föräldrar och fira födelsedag. Kram mamma