söndag 2 mars 2008

Sjuk....

Då har man gått och blivit sjuk.... Ont i halsen och riktigt förkyld.. :( Så det var inte bra alls... Men inget ont för alltid något gott med sig. har sett 2 riktigt bra filmer ikväll. Först så gick vi på bio, jag Fia, Petter och Kattis. vi kollade på Cloverfield, som jag tyckte var riktigt bra, för att vara en film som spelats in med samma teknik som "blair witch projekt", vilket jag inte var så försjust i.. ;) Men filmen var riktigt bra i alla fall. :)
Den andra filmen jag sett idag var Stardust. Gud vilken bra film det var! Jag trodde inte att den skulle vara så bra som den var. Jag hadde förknippat namnet på den filmen med en annan film så det blev en riktig överaskning.
Nä.. Nu ska jag dra mig till sängs där min underbara flickvän ligger och väntar på mig. Jag är så glad att jag har träffat denna tjej, för hon gör mig fulländad. :) länge sedan jag var så lycklig som jag är nu. så god natt med er och sov så gott.
Kram

Inga kommentarer: