fredag 14 mars 2008

hemma igen...

Ligger nu hemma i min egen säng med min underbara flickvän bredvid mig, har en lånedator från acer på magen.. ;) Skulle faktiskt vilja ha en sån här dator.. Bara för att surfa på till exempel.. Eller om man skulle slå till med en rejäl dator när man ändå är på tankar om en ny. ;) Men i första hand så vill jag ha en ny stationär dator... Den jag har nu funkar inte nå bra.. :(
I morgon ska jag till petter och få min present!! :D Jag undrar vad det kan vara. Den beskrivning jag har fått är att den är mörk men ändå något som blänker, något man kan putsa på.. Det vill säga.. jag har inte en blekaste om vad det kan vara.. eller jo... det har jag faktiskt.. ;) får se om det är det i morgon. :)
Jag ska även jobba i morgon på ok.. Jobbar kväll.. Men kommer inte ihåg om jag skulle jobba söndag oxå.. Får kolla upp det i morgon.

Ne nu blir det natten.. Godnatt på er..

Och du min pussis... Vill bara säga att jag älskar dig över allt som finns!! Jag är så glad att jag har dig! :) Love You!

Inga kommentarer: