torsdag 13 mars 2008

så var man på ny ort...

Idag har man kört nästan 20mil... Sitter just nu på Hotell Appelberg i Sollefteå och tar det lite lugnt... I möra så ska jag på Anthill här i Sollefteå på fortsatt utbildning för att sitta på ordermottagning för webföretaget Däck Online. Jag tror att det kommer bli ganska mycket att göra när man väl kommer in i det. Det är ju trots allt dags för personer att köpa sommardäck snart.. :S Men det är ju lite kul att prova på nå annat. :)
Åt idag på resturangen som ligger mitt emot hotellet, någonting som var helt otroligt gott, en måltid vid namn Black and White. Det var oxfilé och fläskfilé med rödvinsås och beasås, serverades med klyftpotatis som var precis så krispig som den ska vara. :) Till det tog jag en öl som slank ner riktigt lätt efter denna dag. ;)
Har även kollat på 2 filmer nu ikväll, TMNT och Taxi 4. Det är 2 riktigt bra och roliga filmer. Taxi 4 var på franska.. men det är det som är hela charmen med taxi filmerna. ;) Var dock lite besviken på TMNT, då jag trodde att man skulle få se splinter och de "gamla" rivalerna.. Men den var ändå bra, man blev barn på nyt. hehe

Jag känner mig faktiskt ensam... Trodde inte att jag skulle känna mig så här men jag känner mig inte hel när jag inte har dig här bredvid mig.. Viken tur att jag kommer hem i morgon va. ;) Älskar dig sötis. <3 Men nu har jag iaf haft tid att fundera på vad jag ska köpa till dig när du fyller år.. har ju inte fått någon tid för mig själv nu på senare tid.. På väg till jobbet är det ju danskar med så då måste man tänka på det... När man är hemma så kan jag inte tänka för du springer runt i huvet på mig.. ;) Men nu har jag haft 4 timmar på mig på vägen upp hit, samtidigt som när jag suttit här på hotellet så har jag kunnat tänka och surfat lite på vad jag ska köpa.. Jag kan lova att det blir en riktig överaskning iaf. :P

Jag klandrar er inte om ni inte orkade läsa igenom hela detta inlägg... Men jag var tvungen att skriva lite längre denna gång. :P
Kram på er. och puss på dig Sofia!! Jag älskar dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaw!:) va lycklig jag bli när du skriver sådär älskade du.<3 och nu är jag ju jätte nyfiken på vad jag kommer att få i födelsedagspresent också...hihi:) Imorn kväll kommer du hem och då ska jag attackera dig med massa pussar och gos! Det du! Saknar dig min pussis, älskar dig Daniel<3 Pussar & kramar